Light Move Festival 2015

W dniach 9- 11 października odbył się w moim pięknym mieście piąty już Light Move Festival. Pomimo przejmującego zimna i niemiłosiernie marznących dłoni postanowiłem wziąć udział choćby w części przygotowanych atrakcji.

Przez trzy dni w centrum miasta można było zobaczyć niesamowite pokazy światła na budynkach i nie tylko. Mimo tego, że w porównaniu do lat ubiegłych, nie było specjalnych fajerwerków (wiele osób wprost okazywało rozczarowanie), uważam, że warto było się wybrać i na własne oczy obejrzeć, że i w Łodzi coś się dzieje. Żałuję tylko, że ze względu na chorobę Genów nie mogliśmy wybrać się na to wydarzenie rodzinnie. Poniżej znajdziecie jednak krótką fotorelację. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

Zapraszam do oglądania i podziwiania.



























A na koniec coś pięknego :D Ten pokaz zrobił na mnie największe wrażenie. 





1 komentarz :

  1. jak ja strasznie żałuję, że nie mogłam być w tym roku na festiwalu w mojej rodzinnej Łodzi.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

W Polskę bez samochodu © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka